ارمنستان

ایرانیان ارمنستان

ارمنستان

ایرانیان ارمنستان

از ایروان به لندن

 سلام . من یک زن ٥٦ ساله مسلط به زبان فارسی و انگلیسی مقیم انگلیس هستم .
یه پرواز از تهران به ایروان از ایروان به لندن دارم در صورتیکه بخوام یک شب در ایروان بمانم چون یه کار اداری دارم آیا مشکل زبان برای گرفتن تاکسی و انجام کار اداری نخواهم داشت ؟

ممنون

پاسخ:   می خواهم به موضوعی بپردازم که سئوال شما نیست. پرواز کردن از ایروان به لندن بسیار مشکله بخصوص اگر از تهران به ایروان وارد شده باشید. ماموران فرودگاه به صحت مدارک شما شک خواهند کرد و ممکن است مانع شوند شما سوار هواپیما بشوید. اگر هم بشما اجازه سوار شدن داده شود پس از بازجویی های فراوان و خسته کننده خواهد بود. بنابراین بهتر است پس از انجام کارهای اداری در ارمنستان، راهی تهران شوید و از همانجا به مقصد لندن پرواز کنید.

برای کارهای اداری می توانید یک مترجم فارسی-ارمنی استخدام کنید. خوشبختانه چنین مترجمی به آسانی پیدا می شود.


نظرات 1 + ارسال نظر
سهند جمعه 12 شهریور 1395 ساعت 16:09

با سلام
ممنون ار مطالب خوبتون من که استفاده کردم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.